Üvver uns

De Akademie för uns kölsche Sproch

De Akademie för uns kölsche Sproch es Bestanddeil vun der SK Stiftung Kultur un es vun der Stadtsparkass Köln 1983 en et Levve gerofe woode. "Ein Geschenk für die Kölner Bürger" heeß et domols en der Urkund vun der Stiftung City-Treff Informations- und Bildungszentrum.

De Akademie steiht för der Erhald un de Förderung vun ener lebendige un zeitgemäße kölsche Sproch, die immer och met der Geschichte un Kultur vun der Stadt Kölle suwie dä villfäldige Levvensaate vun ehrer Bewonner em Zosammehang steiht.
Zick de Akademie als europawigg einzige Enrichtung vun ehrer Aat, gegründt wooden es, han sich em Lauf vun der Zigg fünf Arbeidsbereiche erusgebildt.

Die Tätigkeitsschwerpunkte sin:
Seminarangebodde
Sprochwesseschaff
Bibliothek
Veröffentlichunge
Veranstaltunge

Die Akademie för uns kölsche Sproch will eine der ausgeprägtesten, kernigsten und bildreichsten Regionalsprachen lebendig halten, in den Alltag tragen, sie fördern und pflegen.

Die Geschichte der SK Stiftung Kultur und der Akademie för uns kölsche Sproch lesen Sie hier.